barisan tentera ^^

26 Julai 2013

birthday bawah payung

Ahem. Pernah x korang sambut birthday bawah payung dalam keadaan hujan lebat ?? Confirm x pernah kan ? well, aku baru je lepas sesi pengalaman Super Duper awesome ni SEMALAM . Nak tergelak aku ingatkan balik moment tu . HAHAHA . Orang kata, jauh perjalanan luas permandangan . Well, I strongly agree with the statement on this one. Korang nak tahu x , semalam 25.07.2013 adalah detik paling best yang aku x kan lupakan . Kalau la aku ditakdirkan satu hari nanti aku dapat cucu cicit, aku akan cerita pengalaman sambut birthday bawah payung dalam keadaan hujan ni . over x ?? HAHAHA .Ntahntahkan, aku sampai JOHO nak sambut raya ni aku dah bantai gelak reramai dengan semua Gossip Cousin aku pasal cerita ni . For sure rumah nenda aku malam raya macam kapal nak pecah . Okay sebenarnya semalam aku teman housemate aku si Dhia ni sambut birthday boyfriend die . aku dan fara pon temankan si Dhia ni . Malam tu Am ( name bf dhia ) bawak member die . Xsilap aku name die epol kodd. HAHAHA . otak aku ni x berapa nak berkerjala time dorang sebut name kawan si Am tu . That’s why la aku x ingat apa name die ape . sorry kawan Am . J . Mase aku tunggu bus U aku sampai, macammacam cerita aku, faraa n dhia borak taw . sampai x perasan hari dah nak hujan.Almaklumla kan hari pon dah senja .So acano aku nak tahu hari tu nak malam ka hujan ka . HEE J . fara n dhia berjubah you uolss malam tu . aku dengan Sesempoi yang mungkin mengenakan baju kebaya moden warna merah . xde lah menyala sangat baju tu . kire okaylah untuk jumpe dengan orang . Xde lah sarat dengan labuci macam nak g raya tu kan . HAA amik kaw . overkan contoh aku . HAHA . Sesampainye bus U depan hostel aku, aku pon dok pakatPakat dengan depa orang untuk duduk dalam bus bahagian belakang sekali . So sepanjang perjalanan dari hostel aku ke Wisma kiteorang duduk kat belakang . TAPI ! HAA . takat ni nak nangis ni . hujan dah mula lebat . MasyaALLAH . aku dah x boleh piker apa dah time tu . sampaiSampai je aku, faraa n dhia pon nak masuk la wisma . tapi Guard bangang lagi x berperikemanusiaan tu x bagi kiteorang masuk sebabnye kiteorang x pakai Student ID ?? what the hell ? biji mata kaw x nampak ke kat luar nun jauh kat sane tu hujan sikit punya lebat . kalau time x hujan kaw x bagi aku masuk aku x bengang lagi . ni sahsah kat luar tu hujan LEBAT ! still x de otak ! aku tahu la kaw tu bertugas tapi kaw tu ade akal . bukan bodoh macam encikLembu ! bawakbawakla berpikirkan . tu la hade otak orang suruh guna x nak gune . heyy . x faham aku. HAA . kan aku dah mara ni . HAHAHA .takut x takut x ? well korang kan tahu aku ni garang so chill lahh . okay nasib la before turun bus ade india tu murah hati nak pinjamkan kiteorang payung . So berbekalkan payung tu lah aku redah hujan . mulamula redah je baju aku dah luncun serupa x pakai payung ampa tahu idok ? aku dengan faraa sikitII dok jerit sana jerit sini . asal kena hujan je jerit . asal kena jerit . ;D Aku dengan faraa pon redah jugak hujan sampaila kat bengkel kereta . habis basah baju aku, kain aku, kasut aku x yah cerita lah . x serupa kasut dah .HAHA . Mase aku nak lompat longkang tu kasut fara tetibe je tercabut . HAHA . ni lagi seekor manusia lagi sorang ni . kasut tercabut je jerit die macam mati laki . HAHAHA . nasibla kasut die tu x dibawa oleh arus yang deras . kalau x susah gak die nak menapak tanpa kasut . sampai sampai je aku kat cafe yang kiteorang janji nak jumpa tu pelayan dorang terus bawa kiteorang ke meja kiteorang . masuk masuk cafe je semua mata tertumpu kat baju aku. Segan gila beb mase tu . rasa macam nak lari sorok bawah meja je . dorang pandang macam aku ni pelik bena rupenye . Aku pon dengan menebalkan muka jalan jugak ke meja aku dengan senyuman yang x lekang kat bibir merah aku ni haa . over kan ? HAHAA . Aku dengan x semenaSemenanye menyuruh Am amikkan dhia dekat wisma sebab Dhia x ada payung .SambilSambil tunggu Am dengan Dhia sampai aku pon sibuk mengeringkan baju yang basah lencun tu . sejuk sangat aku time tu sebabnye aku duduk bawah kipas . FUHH . memang nak jadi ais taw . Adela dekat 10 minute barula Dhia and Am sampai cafe . Aku pon bantai gelak tengok muka Dhia dah luncun tu . dah macam tenpe basi pon ade muka die time tu . HAHAHA .Apa x nye dah buat drama Hindustan Kuch Kuch hota hai kat luar mahu x nye basah kuyup kan ?. HAHAHA . tapi kaw sukakan Dhiaa ?? HAHAHA . macam macam aku buka puasa semalam . ape jenis name telur tu aku lupalaa . tapi memang pelik bena name die . nasib sedap taw . J berbaloi jugak aku redah hujan kalau makanannye sedap . Ayam kunyit ade tomyam ade . eh macammacam lah . ni x campo makan kek birthday Am lagi . Kek bentuk HATI taw. Memang hari ni kerja aku melantak je . YAHOOO . hahaha . dah habis makan tu bermulala sesi potongpotong kek ^.^ Am acaca malu la konon nak potong kek . tampo kang . HAHAHA . penatPenat Dhia beli kek kaw boleh nak main maluMalu konon . HAHA . Lepas semua tu dah siap kiteorang amik gambar Am n Dhia time potong kek lah . macam biasa la kan . habis makan je Fara ajak aku teman die g cucuk duit . part ni aku nak gelak ni .Korang bayangkan kay ... dalam dok sedap borakborak sambil jalan tu kaki fara boleh terpeliut pulak . nasib die x ajak aku jatuh sekali dengan die taw . kalau x mane nak letak muka aku ni . HAHA . aku pon bantai gelakla dengan fara . dari jauh aku Nampak dhia n semuaSemua tu . datangDatang jumpa dorang je fara Tanya kaw Nampak aku jatuh x ? HAHAHA . dhia angguk n bantai gelakkan faraa . HAHAHAHA . sian aku tengok muka fara . HAHA . saba kay saba . HAHA . ingatkan lepas makan nak terus balik . eh xx. Kiteorang g COOLBLOG . aku macam biasalah Oreo vanilla . wohoo . sedap nokk . HAHA . Lepas tu cari makan lagi . adoiAdoi . perut kekawan aku ni x kenyangkenyang gamaknye ye . adoii . temanla si fara ni beli makanan lagi . lepas tu baru la kiteorang gerak balik wisma . tapi kiteorang gerak balik hostel kol 10 malam L . aku pond ah penat dah time tu . abang guard kt hostel aku tu ade dok tego aku pastu aku pon jawabla kan . sampai aku x perasan depan aku tu ade kon . apa lagi aku pon langgarkan kon tu . GEDEBOKK ! bunyi camtu time aku langgar kon tu . over kan bunyi ? HAHAHA .dengan pakPak guard semua . kekawan aku termasukla diri sendiri sebab dah malu kan, pon bantai gelaklaa kuatkuat . HAHAA . aku rasa malam tu aku asik nak lari sorok muka je sebab banyak kali malu taw .


HAPPY BIRTHDAY AM !
May ALLAH S>W>T bless you ,

and another one, hopefully ur relationship with prolonged my friend ^.^

Tiada ulasan: