barisan tentera ^^

25 September 2013

Si perempuan yang panjat pokok


Percaya tak kalau saya nak cerita pasal perempuan panjat pokok ?? Sebelumnya bagi saya gelak kuatkuat dulu boleh x ? HAHAHAHAHAHA . Mereka-mereka ni adalah kawan-kawan saya di UNITEN .  Okay, saya kenalkan mereka-mereka tu siapa dulu la ye . Okay kita mulakan  sesi perkenalan kita dari selatan  tanah air ke utara , okay ? BAGUS !  Dari KL nama dia WAN NADIA FAZIRA WAN MARZUKI . Saya panggil dia as Dhia , Dia sebaya saya taw ! Die la pendekar Kay Ell saya J . Dia lah yang selalu teman saya tido bila malam hari menjelma . Thanks dhiaa J . Lepas tu  naik sikit kita pergi ke Terengganu. Negeri yang kaya dengan batik pulak ! Name die Aaliaa. Die 19 tahun . Dia lah yang paling tuaa dalam kite 5 orang . Dia baik taw ! Selalu teman saya gelak gelak . Almaklumlaa sayakan suka gelak . Hehehe . Diteruskan lagi dengan negeri pantai timur jugaa . Dia dari Kelantan ! NUR MARZIELA MAMAT. Die sebaya saya jugakk . Dia ni kalau korang nak tahu paling jiwang lah siakk . Cakap je pasal cinta dan perkahwinan die la paling handal ,. Serious terharu tiap kali die cakap dalam 2 bab ni . HAHAHA . So, sape sape kat sini yang ada masalah cinta bolehla buat appoinment dengan Doctor Love kita ni . Okayy ?? Hehe . masalah anda akan dapat diatas dengan segera ! HAHAHA :p
Terbang jauh sikit ke utara. Kita singgah Manjung jap sebab lagi sorang ni die Orang Manjung,Perak Darul Ridhuan J. Dia ni orang nye sempoi je. Luu cakapla apa pon dengan die mesti die selit dengan lawak die . Orang kata anak number 2 ni otak die aneh aneh kan ? haa same la die ni dengan si dhia  tuu . tak boleh teman nak jangka pe dorang piker nak buat. Tahu tahu je dah buat . heyy .. tak sio teman dengan mike ni lah . opps  lupa. Tertinggal pulak name minah sorang ni . name die NURFARAHIM AZHAR. Sebaya saya jugakk J . Tetttt,. Sampai sini dulu sesi suai kenal kita kay , kan sebenarnya nyna nak cerita pasal perempuan panjat pokok kan ? HAA.. cerita die camni . pada suatu hari ~~~~. (dah macam nak buat komik budak budak lah pulak.. poyo gilaa) macam mana nak cerita gune ayat sempoi ah ? ALAMAKKK ,.  Problem lah . ish ! cerita die camni . mase hari sabtu lah kalau tak silap mase tu kiteorang ada class dengan Sir Najmuddin .  kiteorang bantai panggil Abang Naj je . Nasib Sir x tahu . hehehe . tu semua idea Ash lah . Eee takut teman kena marah dengan bini die kalau bini die dapat tahu kiteorang panggil laki die ‘ABANG” . HAHAHA . Sir Najmuddin a.k.a Abang Naj ni ajar pelajar business subject accounting . dekat apa name bangunan tu ek . ohh .ohh , baru ingat bangunan budakbudak foundation U kiteorang . lepas habis je sesi belajar bersama sir, kiteorang pon balikla . tapi kiteorang singgah gi pasar sabtu. Kat situ tiap tiap minggu ada jual jual . kalau kat joho orang panggil sebagai pasar malam . tengah syok syok jalan nak g pasar tu si zilaa ni die nampak pokok rambutan .die terus cakap ‘aku teringinla nak makan buah rambutan ni, apa kata kita panjat pokok rambutan nak x??’ direct gilaa die cakap . siap minta izin kat pak guard lagi taw  nak panjat pokok tu . zilaa punya la excited panjat pokok tu . sampai ke atas die panjat . sumpah kelakar! Hahaha . faraa n dhia pe lagi joinla si zilaa ni panjat . Aaliaa lak duduk sesopan yang mungkin kat bawah pokok tunggu buah jatuh . aku cam biasa la jadi photographer ! HAHAHA . aku kan gilaa gamba , senyum sikit J KLIKK ! HAAA. Dapat pon amik gambar . nah ni die bukti yang zilaa, faraa zilaa panjat pokok . jeng jeng jengg . Apa ? ingat orang lelaki jeke yang boleh panjat pokok ? perempuan pon boleh laa . malas je nak riak dengan korang . HAHAHAH . wekk :P

ni zilaa . pakai baju kurung taw panjat pokok . gempak x ? HAHAHA .

ni dhia . pakai baju punjabi masa panjat pokok . kihkihkih

tengah tengah pakai baju jubah hitam tu faraa . gempak kang ? jubah pon boleh taw . :)

boleh jadi model iklan x kiteorang ni ? HAHA .





ni saya . cikk nyna ;) kenyit mata sikit .. HAHA .



yahoo .. rambutan ohh rambutan .



terbongkok-bongkok cikk dhia kite tuu . kahkahkah

zilaa kutip rambutan . seplastik die amik taw . HAHA .

uolls nampak x kat bawah yang kai tudung purple tu . tu lahh aaliaa :) die takut panjat bukit . sian die .



Tiada ulasan: